Okay, så er det ikke Bølgen Media i seg selv som er havnet i magasinet – men en annonse for kunden vår, Private Cruise, som driver med Yacht utleie rettet mot high-end markedet i det store utland. For dem er det viktig å henvende seg til de riktige målgruppene for å få inn bookinger på sine eksklusive turer, som er alt i fra korte dagsturer innover Lysefjorden til mer langvarige ruter oppover kysten mot Bergen og videre. For dem er det essensielt å vise hva den norske naturen kan by på til den uvitende turist, så vel som å vise frem sine flotte yachter på en god måte. Vi fikk derfor lage 2 helsides annonser i magasinet The Luxury Report som forhåpentlig vis vil sette reiselysten i overtenning for turister som er klar ved startstreken når reiser til Norge kan gå som normalt igjen. The Luxury Report er et magasin som rettes mot high-end markedet og har en stor distribusjon innen dette segmentet av mennesker rundt om i verden – og vi føler oss nesten litt beæret av at vi får dele magasin med andre annonser som f.eks Porsche og parfymen Creed! Første utgave av magasinet kan leses ved å klikke inn på bildet nedenfor. Andre utgave av magasinet kommer i vår. Annonsen vi har laget er på side 28-29 – god lesning!
Hva er en god CTR/CPC/CTA i 2022 for digital annonsering?
"Er dette en god klikkfrekvens?" "Hvorfor er kostnaden per konvertering høy? Er dette i tråd med våre konkurrenter?" "Hva er en god konverteringsfrekvens?" Dette er typiske spørsmål som kan dukke opp når vi prater om annonsering i digitale medier, men spesielt i...