2017 var et spennende år som stod for mye forandring, mye jobb, og mye følelser. Som et lite reklamebyrå i Stavanger er det helt klart at vi merker de tøffere tidene i markedet i regionen, men vi klarer allikevel å holde skipet flytende og vel så det. Dette er mye takk til våre lojale og flotte eksisterende kunder som vi stadig får spennende jobber fra, nye prosjekter og kunder som stadig dukker opp – men også Bølgen Media sin evne til å tilpasse seg et marked i forandring. Vi kjenner hvor skoen trykker, hvor vi bør fokusere, og hva som er mest lønnsomt både for oss og for kundene våre – og setter mål og fokus mot de områdene som fungerer. Nå går vi inn i det fjerde året i drift siden 2014, og vi begynner virkelig å merke at Bølgen stadig skaffer seg større momentum. Flere vet hvem vi er, flere kontakter oss, og flere finner veien til våre nettsider. Dette gir oss en driv til å fortsette, og en driv til å stadig presse hardere for å nå våre mål og ambisjoner!
Gjennom året som var hadde vi en del intern sjelevandring, og brukte mye tid på å samle fokus og redefinere selskapet – samtidig som vi jobbet med flere forskjellige kunder og prosjekter. Vi fikk jobbet med flere musikkvideoer for spennende lokale band, diverse presentasjons- og animasjonsvideoer for store selskap, mye trykkmateriale for både store og små bedrifter i området, noen nettsider her og der, strategi-hjelp til oppstarts-selskap, interiørdesign, dronefilm – for å nevne noe. Samtidig fikk vi også tatt oss flere inspirasjonsturer til diverse seminarer, utstillinger, expoer og foredrag i lokalområdet for å fylle på inspirasjon og øke nettverket. Disse trendene håper vi fortsetter gjennom året som kommer, samtidig som vi kikker på muligheter for ekspansjon og samarbeid for å øke kompetanse og kapasitet for et mer krevende marked og større prosjekter.