Nye ansatte og nye lokaler – mye endring i høst-halvåret hos Bølgen Media

av | 30. okt, 2023 | Blogging, Fremhevet, Nyheter

Høst-halvåret har vært skummelt på helt andre måter enn gresskar og spøkelser – på kort tid har vi blitt «kasta» ut av lokalene vi var blitt så bekvemme i, flytta inn i nye lokaler, fått inn flere folk på laget… Ja, endringer kan være litt skummelt – men endringer vokser vi på, og det er akkurat det som er planen fremover!

20231027 165646

I midten av oktober var tiden vår hos Trim Towers forbi. Både vi og de vi delte etasjen vår med har hatt en god vekstperiode den siste tiden, og i kampen om etasjen mellom David og Goliat , så er det naturlig at David flytter ut. Full forståelse for det. Og det har gitt oss muligheten til å etablere oss med blanke ark i et annet spennende bygg, nemlig Forus Atrium. Her ligger vi et steinkast fra IKEA, så ettermiddags-handelen av møbler blir enklere – men også i umiddelbar nærhet til utrolig mye spennende næring. Dette blir bra!

I tillegg får vi med oss en del av de menneskene vi delte etasje med på Trim Towers, som også mister sin plass i Trim Towers – så her skal vi lage et bra miljø sammen med kjente og ukjente. Når vi også får ta fatt på pimping av etasjen kan det fort hende at til og med naboene hos FOMO blir misunnelige…

Flere nye ansatte på plass eller på vei

Nå som vi også har inntatt nye lokaler, med større plass – er det naturlig at vi benytter anledningen til å fylle opp tomrommet med flere personligheter. Vi har allerede presentert Jon Aaslestad, vår eminente og erfarne designer, som kastet seg med på lasset tidligere i Oktober. Nå har vi også signert med Joachim Steinbru, en fotograf av ypperste klasse, som får fast plass hos oss noen dager i måneden – samt enda en ny person i full stilling som trer inn i rekkene i desember. Så det blir litt av en avslutning på året.

Det betyr at vi på ett år har gått fra å være 1 person til å bli 6 stykker! Og det er vi utrolig stolte av! Jo flere ressurs-personer vi får på laget, jo bedre tjenester kan vi levere til våre kunder. Så vi er helt sikre på at året som kommer (og årene etter) vil bli utrolig spennende, og definere en ny epoke for Bølgen Media.

I tillegg kan det nevnes at det jobbes med flere nye spennende kunder og konsepter, samt et ansiktsløft for Bølgen Media – så det kommende året 2024 har vi valgt å definere som «The Second Wave». Dette blir bra!

Bolgen Media ny ansatt jon Aaslestad 2

Relaterte innlegg

Hva er en god CTR / CPC / CTA i 2025 for digital annonsering?

Hva er en god CTR / CPC / CTA i 2025 for digital annonsering?

CTR "Er dette en god klikkfrekvens?" "Hvorfor er kostnaden per konvertering høy? Er dette i tråd med våre konkurrenter?" "Hva er en god konverteringsfrekvens?" Dette er typiske spørsmål som kan dukke opp når vi prater om annonsering i digitale medier, men spesielt i...

ChatGPT søk vs Google og Bing: En ny æra i søk

ChatGPT søk vs Google og Bing: En ny æra i søk

Med ChatGPT søk tar OpenAI opp konkurransen med søkegigantene Google og Bing. ChatGPT søk tilbyr en annen tilnærming som fokuserer mer på samtalebasert interaksjon og AI-genererte svar, som kan gi brukere en unik opplevelse. Denne artikkelen gir en dypere innsikt i...

Vil du jobbe med oss?

Send inn en forespørsel

Pin It on Pinterest