Nye ansatte og nye lokaler – mye endring i høst-halvåret hos Bølgen Media

av | 30. okt, 2023 | Blogging, Fremhevet, Nyheter

Høst-halvåret har vært skummelt på helt andre måter enn gresskar og spøkelser – på kort tid har vi blitt «kasta» ut av lokalene vi var blitt så bekvemme i, flytta inn i nye lokaler, fått inn flere folk på laget… Ja, endringer kan være litt skummelt – men endringer vokser vi på, og det er akkurat det som er planen fremover!

20231027 165646

I midten av oktober var tiden vår hos Trim Towers forbi. Både vi og de vi delte etasjen vår med har hatt en god vekstperiode den siste tiden, og i kampen om etasjen mellom David og Goliat , så er det naturlig at David flytter ut. Full forståelse for det. Og det har gitt oss muligheten til å etablere oss med blanke ark i et annet spennende bygg, nemlig Forus Atrium. Her ligger vi et steinkast fra IKEA, så ettermiddags-handelen av møbler blir enklere – men også i umiddelbar nærhet til utrolig mye spennende næring. Dette blir bra!

I tillegg får vi med oss en del av de menneskene vi delte etasje med på Trim Towers, som også mister sin plass i Trim Towers – så her skal vi lage et bra miljø sammen med kjente og ukjente. Når vi også får ta fatt på pimping av etasjen kan det fort hende at til og med naboene hos FOMO blir misunnelige…

Flere nye ansatte på plass eller på vei

Nå som vi også har inntatt nye lokaler, med større plass – er det naturlig at vi benytter anledningen til å fylle opp tomrommet med flere personligheter. Vi har allerede presentert Jon Aaslestad, vår eminente og erfarne designer, som kastet seg med på lasset tidligere i Oktober. Nå har vi også signert med Joachim Steinbru, en fotograf av ypperste klasse, som får fast plass hos oss noen dager i måneden – samt enda en ny person i full stilling som trer inn i rekkene i desember. Så det blir litt av en avslutning på året.

Det betyr at vi på ett år har gått fra å være 1 person til å bli 6 stykker! Og det er vi utrolig stolte av! Jo flere ressurs-personer vi får på laget, jo bedre tjenester kan vi levere til våre kunder. Så vi er helt sikre på at året som kommer (og årene etter) vil bli utrolig spennende, og definere en ny epoke for Bølgen Media.

I tillegg kan det nevnes at det jobbes med flere nye spennende kunder og konsepter, samt et ansiktsløft for Bølgen Media – så det kommende året 2024 har vi valgt å definere som «The Second Wave». Dette blir bra!

Bolgen Media ny ansatt jon Aaslestad 2

Relaterte innlegg

Flere kjøp rett fra Instagram? Øk salget med Instagram Shop og produktmerking!

Flere kjøp rett fra Instagram? Øk salget med Instagram Shop og produktmerking!

De fleste av oss har scrollet gjennom Instagram, sett noe fristende – og umiddelbart tenkt «hvor får jeg tak i det der?» Og akkurat der ligger nøkkelen. For når du gjør det enkelt for folk å handle rett fra innholdet ditt, senker du terskelen for impulskjøp og øker sjansen for at folk trykker seg helt fram til betal nå.

Sosiale medier – fra en konstant stein i skoen, til vekst og økt synlighet

Sosiale medier – fra en konstant stein i skoen, til vekst og økt synlighet

Å jobbe med sosiale medier kan være utrolig frustrerende og tidkrevende når man er usikker på hva man holder på med. Som bedriftseier og markedsansvarlig vet man at digital markedsføring er viktig, men hva hjelper det, når SoMe er like uforutsigbart som havet på en stormfull dag? Det er heller ikke hjelpsomt at plattformene er i kontinuerlig endring, og at det som fungerte forrige uke ikke nødvendigvis fungerer i dag.. 

Klar for å komme i gang?

Ta kontakt

Pin It on Pinterest